Zondag workout bij Hoornseplas

Om 10:30u verzamelen voor Kaap Hoorn voor een beach wodje…

Zondag partner wod

In teams of three, complete five rounds each for time of:
300 Meter Run
20 Goblet Carry Walking Lunges
5 Wall Climbs
Each team member will start at a different station and may not rotate to the next station until all team members have completed their reps/run.

Gym etiquette

http://www.boxlifemagazine.com/community/13-crossfit-gym-etiquette-rules-you-need-to-know

10 Reasons Why Heavy Lifting Is Terrible For Women

Everyone knows that lifting makes women big, bulky, and less desirable. But, do they know the reasons why? I compiled my top ten reasons as to why women should NEVER EVER even think about touching a weight. Ever.

1. You will find less and less that you are asked to go to the kitchen and make a sandwich. What will you do with all that free time?!?

2. Men on the Internet will tell you that you are too big. Can you handle no longer being the object of a stranger’s fantasy?

3. Pants won’t fit because your butt has gotten so big. Imagine actually filling out a pair of pants, the horror!!

4. Your children might see that a woman can be something more than a frail object meant to please a man. Challenging the status quo is never a good thing.

5. You can eat a much larger amount of delicious food and not gain a pound. Disgusting! Pass the tofu and skim milk please.

6. Men will avoid you at the gym when you lift more than they do. How are you supposed to know how to lift without their constant coaching?

7. You will be able to open a pickle jar without a man or a knife. No one should possess that much raw power.

8. Your bones will maintain a thick density throughout your life. Do you really want to rob a surgeon of your money for osteoporosis treatment?

9. Heavy lifting can be as diverse as you want to make it. Your time would be much better spent on a treadmill every day watching CNN.

10. You will be shunned from old friends that want you to go clubbing every night. Those are the kinds of friends you just don’t want to lose.

contributie

nogmaals de vraag:
zouden de leden die de contributie van April, mei en /of juni nog niet hebben voldaan, dit graag z.s.m. alsnog doen?
Dan zijn er nog steeds(!) een paar bestaande leden die het nieuwe formulier niet hebben ingevuld en ingeleverd, ook dit graag z.s.m. doen.

Extra uren op di en do ochtend

vanaf heden, elke dinsdag- en donderdagochtend ook een begeleide WOD om 9:00. Open gym om 8:00 blijft.

The test of fitness!

CrossFit Games Open

Heeft iedereen die wil meedoen aan de games open zich al ingeschreven? Nog een oproep aan de vrouwen, Roos en Marit doen de Open mee, met 1 dame erbij hebben we ook als team een plaats, dus bij twijfel, graag doen!

Nieuwe trainingstijden

Vanaf februari verandert er iets qua trainingstijd en mogelijkheid.
Vanaf Zaterdag 8 februari (week later dan gepland vanwege verhuizing) is er op zaterdag van 9:00 tot 13:00 training!

Adres Osloweg 29.

Op zondag is een een 2e partner wod toegevoegd en is de aanvangstijd zodoende iets aangepast. Ook duurt deze training nu 45 min. We doen puur een warm up en workout, geen extra kracht onderdelen etc.
We proberen daarnaast zo vaak mogelijk op zaterdag en zondagavond Open Gym uren aan te bieden.

Verder zal er gedurende de openingstijden niet alleen een begeleide WOD zijn, maar ook gelegenheid tot vrij trainen, hiervoor wordt ruimte gecreëerd in het nieuwe pand.Zo ontstaat er een veel ruimer aanbod van trainingstijden. Mocht de WOD vol zitten op het inschrijfsysteem, kun je dus wel een workout komen doen voor jezelf, of indien en op het laatste moment ruimte ontstaat, doorschuiven naar de begeleide WOD.
De eerste 3 dagen proberen we even hoe het bevalt om groepen van 16 man te trainen, dit is dus niet vanzelfsprekend daarna blijvend.

CrossFit Games Open

Je kunt je vanaf heden inschrijven voor de CF Games Open, deze start vanaf 27 februari.
Ook nemen we weer deel als team CFN, dus wees erbij en meet je met de rest van de wereld!

http://games.crossfit.com/

Crossfit Journal
CrossFit Journal: The Performance-Based Lifestyle Resource
NIEUWSBRIEF
Afbeeldingen
crossfitnoord-punisher-2 img_4391 img_4246 img_4150 2
Meal Of The Day